tag:blogger.com,1999:blog-8782321020048515099.post24100181161096129..comments2023-06-20T15:53:58.915+02:00Comments on A macskák nem is nyafkák: Hiba bejelentésNyafkamacskahttp://www.blogger.com/profile/16714076070209617215noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8782321020048515099.post-18601183845539401542009-09-16T19:17:35.953+02:002009-09-16T19:17:35.953+02:00Valószínüleg nem tévedés volt, hanem "jóindul...Valószínüleg nem tévedés volt, hanem "jóindulat".<br />Elképesztő!<br />Nálunk a hibabejelentéshez is vevőkódot kérnek. Amit azért elvileg nem tud mindenki.Nyafkamacskahttps://www.blogger.com/profile/16714076070209617215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8782321020048515099.post-62177163390683527262009-09-16T17:58:44.069+02:002009-09-16T17:58:44.069+02:00Mi is ugyanezt eljátszottuk a múltkor, csak az UPC...Mi is ugyanezt eljátszottuk a múltkor, csak az UPC-vel(kikapcsolták a kábelcsatornánkat, mert "valaki" TELEFONON bejelentette, hogy lemondjuk!!!). Majdnem egy egész telefonkártyánk bánta(3500.-), míg kiderítettük, hogy mi történt. És a legjobb az egészben, hogy a minap telefonáltak (az UPC-től), sűrű elnézéseket kértek, mondván, hogy tévedés történt (csak 1 hétig nem volt adásunk). Ebben csak az az érdekes, hogy névreszólóan, lakcím megjelöléssel jelentette be valaki. Hogy lehet így tévedni?? Ja, és a férjem feleségeként mutatkozott be az illető!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8782321020048515099.post-80282165709434955262009-09-16T15:04:12.413+02:002009-09-16T15:04:12.413+02:00Ez Fibernet. És egy vonalas (T-com vagy mi lett a ...Ez Fibernet. És egy vonalas (T-com vagy mi lett a Matávból)számon hívható az ügyfélszolgálatuk. Egyszer emiatt is beolvastam, mire a nagggyonokos hölgyike azt bírta javasolni, hogy a honlapjukon vagy mélben jelentsem be a hibát, azt ingyé lehet. Ja, hogy ha nincs net akkor a honlapjukat se érem el? Jé, tényleg!<br /><br />Raindrop!<br />Nálunk 72 óra.Nyafkamacskahttps://www.blogger.com/profile/16714076070209617215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8782321020048515099.post-9042119292745861182009-09-16T14:40:33.950+02:002009-09-16T14:40:33.950+02:00Igaz, és ami a legbosszantóbb, hogy olyan szinten ...Igaz, és ami a legbosszantóbb, hogy olyan szinten egyoldalú feltételeik vannak, ami már-már nevetséges.<br />Teljes mértékben kihasználják azt, hogy az emberek rákattantak a netre, és hát belemennek a szerződésbe. <br />Én UPC-s vagyok már 6. éve. Volt, hogy fél napig nem volt net. Felhívtam őket, hogy remélem ezt azért majd a havi számlámról levonják, mire közölte a nyafka hölgy, hogy hát nem egészen, ugyanis 48 órája van a UPC-nek, hogy a hibát elhárítsa, addig azt csinál amit akar, nem köteles kifizetni a kimaradt időszakot. Ezeknél már csak a TvNetWork rosszabb, de az a legalja. A haveromék mit szenvedtek vele... Borzalom, hogy egyetlen normális szolgáltató nincs. Én Vodafone-os vagyok, na arról is mesélhetnék.Raindrophttps://www.blogger.com/profile/08692179995786849474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8782321020048515099.post-55128389466371087182009-09-16T14:13:25.857+02:002009-09-16T14:13:25.857+02:00Egyszer majd talán.
Én is küzdök az Invitellel, tö...Egyszer majd talán.<br />Én is küzdök az Invitellel, többször volt itt a szerelő az utóbbi időben.<br />Amúgy érdekes, nekem is azt mondják mindig, hogy szerintük kifogástalanul működik minden.<br />Viszont fizetős az ügyfélszolgálat felhívása?<br />Ez érdekes.<br />Nekem ingyenes.PAMIS Takarító Kft.https://www.blogger.com/profile/13753979180979017031noreply@blogger.com