2013. február 6., szerda

Myrtill

Valószínűleg a Marslakók felejtették itt. Más okát el nem tudom képzelni józan ésszel, hogy kerül egy koros, jó kondiban lévő perzsa nénike az utcára a belvárosban.
Megtalálói adtak neki egy szép, dallamos nevet amit jól elfelejtettem. Csak a kezdőbetűjére emlékeztem: M. Az öreglány viszont annyit sipákolt mire az orvoshoz értünk, hogy adódott a Hisztis Myrtill asszociáció.
Amúgy kedves, barátságos nyanyuska. A füle jó szutykos volt, a szájában hadiállapot uralkodik de egyébként nincs rossz kondiban. Azért a korára való tekintettel vettünk vért egy laborhoz.


Ha jól mértem fel a helyzetet, háromszor annyi foga van mint füle. 1 szemfog, 1 metsző és 1 zápfog tuti. A fogkő alatt még 3 zápfogat gyanítok. Hamarosan sort kerítünk egy fogászkodásra, aztán meglátjuk hogy változnak az arányok.
A száraztáppal érthető módon nem sokat tudott kezdeni. De a Hills tasakost (a rendelő ajándékát) rekordsebességgel tolta befelé.
Holnap kénytelen lesz leereszkedni a Shah-hoz :-)



1 megjegyzés:

Bergamott írta...

Ahogy látom nyelvét nyújtja az UFo-kra: "Ti magamra hagytatok, én meg sokkal jobb kezekbe kerültem! Nyenyenye!" :)

Nagyon helyes cica.