2009. március 21., szombat

Házisajt

Több gasztroblogban olvastam a joghurtgolyók és a házisajt készítéséről. Imádom a sajtot, gondoltam kipróbálom. A leírások szerint első lépésként élőflórás joghurtot kell gézen keresztül jól lecsepegtetni. Nosza, vettem élőflórás joghurtot. Nem volt egyszerű, vagy 5 márka dobozát tettem tűvé, mire az egyikre rá volt írva, hogy az ő flórája él. Vettem jó nagy gézlapot a patikában. Kisfazékra a szűrő, abba a gézlap, abba a joghurt. Úgy átszaladt a gézen, mint a pinty :-(

3 megjegyzés:

Juhizs írta...

2-3 réteg géz egymásra rakva esetleg?

Nyafkamacska írta...

Konyharuha.
Csak a gézt kidobhattam volna, így meg áztathatom majd napokig a konyharuhát.

Erika írta...

én a kimustrált textilpellusokat szoktam befogni túrókészítésnél, de ez a joghurtosvalami mi lenne? Nagyon érdekel! Meg is keresem!