2011. május 1., vasárnap

Anyák napja és időutazás

Anyu nagyon szereti a violát, így természetesen minden anyák napjára abból köttetek neki csokrot. Ma reggel a virágosnál kiválasztottam 3 gyönyörű szálat és kértem hogy kössék csokorba. Mikor a virágos megkérdezte, hogy celofánba vagy selyempapírba tegye-e akkor már kissé gyanakodtam. Miután választottam, lecsípte a virágok alját, valami műanyag madzaggal összekötötte őket és betekerte jó vastagon selyempapírba. Hirtelen úgy éreztem, sok-sok évet visszarepültünk az időben :-)




Az anyák halhatatlanok.

Csak testet, arcot, alakot

váltanak; egyetlen halott

sincs közülük; fiatalok,

mint az idő. Újra születnek

minden gyerekkel; megöletnek

minden halottal - harmadnapra

föltámadnak, mire virradna.

Adassék nekik gyönyörűség,

szerelmükért örökös hűség,

s adassék könny is, hogy kibírják

a világ összegyűjtött kínját.

/Ratkó József: Zsoltár/

Nincsenek megjegyzések: