2012. október 23., kedd

A hazug embert tényleg könnyű utolérni.

Különösen, ha még ostoba is mellé.
Kevésbé irodalmian szólva be kell vallanom, hogy átbasztak minket.
Október 16-án örökbeadtam Sebaj Tóbiást. A gazdája Bertus Éva lett. 5 éve etette és nagyon szerette. Sok munkája volt abban, hogy a korábban megkínzott macska valamennyire kezes lett. Elmondta miért nem tudta korábban hazavinni és elhittem. Megnyugodva jöttünk el tőle.
Másnap reggel felhívott és ujjongva mesélte, hogy Tobi kedves, bujik, dorombol. Én is ujjongtam. Kimondhatatlanul örültem.
Ahogy a tegnap kapott képeknek és videónak is. Nem győztem újra és újra megnézni őket. Amíg egy érdekes bejegyzésbe nem botlottam:


Amiből egyértelmű, hogy a macska nem Bertus Évánál van.Hanem annál a Somogyi Julinál, aki teliokádta a gyalázásommal a FB-ot. Aki zaklatott engem és a barátaimat. Aki szerint az örökbefogadási szerződés hülyeség. Aki szintén évek óta etette a macskát, de hazavinni nem tudta. Aki gazdát keresett neki és maga adta át egy, a macska számára idegen embernek. Akinek a drágalátós barátai még mindig engem okolnak Tobi kálváriájáért.
És aki egyszer csak meg tudta oldani Tobi elhelyezését. Persze miután leteszteltettük és negatívnak bizonyult. Miután parazitamentesítettük. Miután ivartalaníttattuk. Miután megkezdtük az oltási programját. És mindez neki egy fillérébe nem került.
Erre ment ki a dolog? Ezért a húszezer forintért hagytátok az utcán szenvedni évekig? Megvártad, míg akad egy balek aki megoldja helyetted, hogy ne csinálhassa föl a ragdoll szaporító állományodat?
ÉS MÉG ÉN VAGYOK ÁLLATKÍNZÓ?

Megtehetném, hogy visszakövetelem Sebaj Tóbiást. A szerződés értelmében ehhez jogom volna. De az ő érdekét nem szolgálná. Szemmel láthatóan jól érzi magát. Szeretik.
Nem szoktam ilyet tenni. Évek múlva is segítettem, ha szükség volt rá. De a szerződést a másik fél felrúgta. Ettől fogva magamra se tekintem érvényesnek. Nem veszem vissza, lemondok erről a jogomról. De a műtétre vonatkozó kötelezettségvállalásomat is el lehet felejteni.

P.S.: Bertus Évával ma beszéltem párszor. Őt hajlamos vagyok jóhiszeműnek tekinteni az ügyben. De amit Somogyi Juli művelt, arra nincs mentség.
Viszont fel vagyok jelentve állatkínzás miatt.  Érdekes lesz, amit a tárgyi bizonyítékot a feljelentőnél tekinti meg a rendőrség.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

De most lehet büszkélkedni, hogy lám, megmentettek egy cicát, aki ivartanítva, tesztelve van. Igaz, az, hogy más pénzéből, már nem számít.
A lényeg, hogy megmentették. Tőled. Aki költött rá, aki küzdött érte. Aki tartotta volna akár évekig, mert egy ilyen cicának nem utcán a helye, bár többen ezt nem így gondolták, hiszen különböző indokokra hivatkozva, évekig hagyták őt ott élni.

Undorító dolognak tartom, hogy színészkedtek, hazudtak, becsaptak!

Azok után, amiket műveltek, mocskolódtak, rágalmaztak, hazugság árán jutottak hozzá Tobihoz, aki ezek szerint mégsem volt Sedalva, sőt, altatva sem, hanem egyszerűen meg lett mentve!

Abszolút egyetértek Anikó, hogy megtehetnéd, minden jogod meglenne rá, hogy Tobit visszavedd, hiszen hazudtak, becsaptak, nem tartották be az örökbeadási szerződésben foglaltakat, és ha azon a szinten lennél, amin mások, akkor bosszúból is megtennéd, csak annyi a különbség, hogy TE IGAZI ÁLLATVÉDŐ, ÁLLATMENTŐ VAGY, csupa nagybetűvel és a cicát nézed, ezért hagyod ott, mert ott jó helye van.

De nagyon szégyellje magát mindenki, aki részt vett ebben a színjátékban, aki hazudott, mocskolódott.

És egy igazi állatbarátnak, akihez végül Tobi került, illett volna felajánlani hozzájárulást a cica költségeihez, ha már ilyen álnok módon került hozzá.

De hát tudjuk ugye, hogy nem teszi (és ha tenné, Anikó nem is fogadná el), hiszen eddig sem költött rá, nem vitte orvoshoz, hiszen a 20.000 forint túl sok volt ahhoz, hogy ez a szegény, sérült lábú cica megérdemelte volna, hogy ilyen költség ráfordítása után végre biztonságban és lakásban, olyanok mellett élhessen, akikben megbízik.

Szemét, ócska, undorító volt az egész eljárás. És ők posztoltak rólad, mint hazug emberről? Csak azért, mert nyilvánossá tetted az örökbeadási szerződést???? Hát akkor ki a hazug???????

Nyafkamacska írta...

Én idióta még vittem Tobival a Zylkéne kapszulát. Meg az első napokra a Purina one Senzitive száraztápot.
Gondolom, jót röhögtek a markukba a lelkes marhán.

Nyafkamacska írta...

Szeretném ha megnyugodhatnának a kedélyek.
Legfőként a sajátom. Úgyhogy ehhez a poszthoz nem kérek több kommentet.
Köszönöm a megértést.