2010. január 13., szerda

Giardia



Néhány napos javulás után Bélus tegnap délelőtt látványos visszaesést produkált. Így bódításban vizsgálták meg. Kicsit aléldoztam a látványtól, hiába tudtam hogy nem érez semmit. A lehető legfrissebb mintából állapította meg a doki, hogy giardia fertőzése van. Ez egy rohadék parazita, ami bárhol előfordulhat. Lehet hogy pont én vittem haza a cipőmön.
Jó sok tablettát kell belediktálnom, de gyógyítható. És legalább nem kell többet a narancsos sziruppal kínoznom.
Este még egy kicsit bamba volt a bódítástól, így ma indul a gyógyszerezés. És jövő kedden megyünk kontrollra. Azaz jön velem dolgozni.
Előbb-utóbb állományba vetetem :-)
Vagy jól fenéken billentenek.

6 megjegyzés:

Rita írta...

Az nem jo. Hallottam már rola, elég makacs tud lenni. A többi macsek jol van? Szoritok nektek hogy gyorsan rendbe jöjjön!!!!!

Rita írta...

Ha jol tudom, vannak macskák akik ugyan fertözöttek, tovább is adhatják a giardiát de maguk nem produkálnak tüneteket. Mondott erröl vmit az állatorvos? (ne haragudj, nem akarom én itt az észt osztogatni csak imádom ezeket a szörös dögöket)

Nyafkamacska írta...

Szerencsére a többiek nem produkálnak tüneteket.
Azért majd gyógyszert ők is kapnak. Nehogy elhanyagolva érezzék magukat :-)

ccsigaház írta...

Gyógyulj meg, Béla!

Tinkmara írta...

Jobbulást Bála, neked meg kitartást kedves Nyafkamacska.

PAMIS Takarító Kft. írta...

Nekem is az jutott az egyből az eszembe, hogy a többi macsek nem kapja el?
Na Béla akkor mielőbbi gyógyulást!