2011. december 19., hétfő

Andi



Vasárnap konzultáltam egy másik orvossal Andi lábáról. Szerinte van esély a megmentésére. Csak éppen a műtét alsó hangon 65ezer Ft.
Orvosilag nem indokolt, sőt etikátlan lenne amputálni amíg van esély megtartani a lábát. Ezzel egyet is értek. De teljesen etikátlan módon nincs 65ezer forintom. Még fele annyi se.
Nem volt könnyű éjszakám. De kaptam tanácsot, ötletet, lelki támaszt és valamennyi anyagi segítséget is. Aztán délelőtt ráültem a telefonra és találtam egy alapítványt, amelyik bevállalta Andi cica gyógykezelését.
Holnap reggel viszem. Nagyon remélem sikerül megmenteni a lábát.
Tudom, hogy van élet 3 lábon. Itt rohangászik körülöttem Bogyóka. De csak jobb lenne néggyel.

3 megjegyzés:

Benjamin a Vörösmacska írta...

Amíg ilyen EMBEREK vannak, addig nincs veszve minden!
Kívánom, hogy sikerüljön megmenteni Andy lábát!

Monika írta...

Ó,szegényke!!!!!

Voltunk orvosnál, a vese a beteg öreg Cicómnál.:( Kapott egy szurit,most itt fekszik szegénykém ,megviselte a szuri....De nagyon remélem,hogy jobban lesz tőle.Csütörtökön folytatás következik,megyünk vissza.
Tegnap egy sor bolyongás után ,találtam egy új dokit,ahol már ott dolgozik a régi állatorovosunk,úgy örültem neki!És patika is van mellettük!És nincsen a város másik végén.....

Gabi, Berlin írta...

HURRA!!!!! Reggel Andi volt az elso gondolatom... Jaj, de jo!