2009. február 1., vasárnap

Az emberi aljasság határtalan :-(

Bandita örökbeadásáról és elveszéséről nem írtam még. Nem tudok. Nagyon fáj.

Ma délelőtt felhívtak, hogy megtalálták a cicámat, mennyi a jutalom. Mondtam, hogy mennyit tudnék. Majd megbeszélik és jelentkeznek. Visszahívtak és mondták a dupláját. Beleegyeztem, naná. Megbeszéltük, hogy egy óra múlva, hol találkozunk. Nyilvános hely volt, fényes nappal, de azért felhívtam egy barátnőt. Aztán mégse kértem, hogy jöjjön oda. Féltem, hogy esetleg visszariadnak vagy valami. Odamentem és sajnos kiderült, hogy egy kicsi kölyök van náluk. 3-4 hónapos lehetett, fókaszínű thai cica, ápolt, barátságos, de nem Bandita. Elmentek, megcsörgetett a barátnőm. Persze, odajött és távolabbról figyelt. Kicsit beszélgettünk, majd hazamentünk.

Alig értem haza, megint szólt a telefonom. Az utcán sír egy cica. Hasonlít az enyémre a plakátokon, de egész kicsi kölyök. Egy utcányira attól, ahol délelőtt a találkozó volt. Kocsiba vágtam magam és rohantam vissza mint az őrült. Telefonon pontosítottuk a helyet, ahol némi hívogatás után egy ázott papírdoboz alól kibújt és rohant hozzám egy kicsike fókaszínű thai kölyök. Akit előzőleg el akartak adni Banditaként. Mivel az üzlet nem jött össze, kitették az utcán. Hóesésben, jeges szélben.

Most itt alszik a radiátor mellett. A Dobozi Béla nevet kapta.

6 megjegyzés:

Lovas Éva írta...

Hát, ekkora tetveket! Talán... ha igazán jó gazdái voltak a cicának, nyilván keresni fogják, figyeld... ha nem, az is lehet, ők maguk a szaporítók, aki el akarták neked adni... A telefonszám megvan? Mármint, azoké a zsarolóké? Meg, jó lenne ha beszélnél állatvédő ügyvéddel... simán fel kéne jelenteni őket... mi az, hogy mennyi a jutalom? Ilyen moslékokat! HÚÚÚ! Naggyon pipa vagyok! Úgy érzem, az erdőben van Bandita... meg kell találnod!

Lovas Éva írta...

Nálad nincs olyan, hogy rendszeres olvasónak regelhessem magam???

Nyafkamacska írta...

Figyelem, hogy keresik-e. Vannak odavalósi ismerősök, ők is figyelnek.
Megvan a szám, gondoltam, hogy lépek valamit. De ők is tudják a számomat. És Bandita még nincs meg. És amilyen a magyar igazságszolgáltatás, a végén vissza kéne adnom nekik a kiscicát.
Ha az erdőbe menekült, akkor már vége :-(
Egyetlen reményem, hogy befogadták. Hogy valahova odacsapódott, ahol cicák vannak és egyszer ráismernek a plakátokról.

Még én se olvasom magam rendszeresen :-)

Juhizs írta...

Ez borzalmas.
S, milyen jó, hogy Neked "macskás" szíved van, mint tudjuk...

Ledorka írta...

Ez döbbenet... >:( Tényleg határtalan. :((

Annak viszont örülök, hogy Dobozi Béla remek helyre került a hóesésből. :))
Köszönöm, hogy játszol velem!

Náncsi írta...

aztapicsa micsoda szar emberek vannak:(((((